fingers crossed

ååh jag blir så ledsen ! I morse när jag gick upp var det helt underbart ljus i köket och jag tänkte fota mina vissna tulpaner som jag inte har hunnit tagit bort från köksbordet ! Vilket jag blev väldigt glad för när jag såg hur vackra dom var i morgonljuset !! jag var glad ända tills jag tittade igenom linsen och insåg att nått var konstigt med bländaren och fokusen. det var bara två sträck ---->  (f --) och det gick inte att ställa in någon bländare och den ville inte fokusera varken på Auto eller Manuell.. Började googla på mitt problem och har på det viset fått fram att problemet förmodligen beror på att objektivet inte får någon kontakt ?
Så nu har jag ringt till min nära väns pappa som arbetar som fotgraf och är en jäkel på kameror, jag håller både tummar & tår för att det inte ska vara något större fel! Nu måste jag svepa det sista i kaffekoppen innan det är dags för jobb ! Hej så länge!
 
LIFE, PHOTOGRAPHY | |
Upp