Who's that girl?

Godkväll, jag kom att tänka på ett det nog är många som inte vet så mycket om vem jag är så jag tänkte skriva ett par rader om mig själv & har ni några frågor så är det fritt fram !

Jag heter Lina och kommer ifrån Sälen från början, jag är utbildat frisör sedan gymnasiet och har drivit egen frisörsalong men jobbar som servitris och sommelier sedan ett par år tillbaka.

Jag har under några år jobbat som säsongare, alltså att jag jobbat i sälen på vintern och i någon sommarstad på på sommrarna, bland annat öland & västkusten.. Förra våren flyttade jag och min sambo filip ner till Malmö för att vi tyckte det var dags att slå sig ner någonstans och börja ha ett mer "vanligt" liv.. vanligt och vanligt men med lite mer rutiner. vi köpte lägehet och bodde in oss & vi trivs väldigt bra i Malmö, men när hösten smög sig på började vi känna suget i säsongartarmen och bestämde oss för att ändå göra en sista vinter!  Jag har sakt det några gånger men nu är det verkligen sista säsognen! Jag är sugen på att göra någonting helt nytt, sluta i resturang och kanske börja plugga. Jag känner att jag är i någon form av vändpunkt i livet och det känns som att det kommer hända mycket nu det närmaste, vilket känns kul..

Fortsätter du titta in här kommer du hitta en salig blandning av mode, foto, inredning, mat&dryck och framförallt livet från min synvinkel & det oftast i bilder °     

 

 
 

 

 

 

/BY LINA 

 

LIFE, PHOTOGRAPHY, WEARING | |
Upp