too little too late

Var länge sen jag la upp någon dagens I know, men jag har verkligen
inte haft ett dugg insperation för att klä mig. Har bara gått upp på
morgonen och slängt på mig någonting i stort sätt.
Men jag han med att ta lite pics innan jag stack till skolan i fredags,
men jag han inte lägga upp den då jag for till sälen efter jag slutat.
Men ja bättre sent en aldrig, so Here it comes...

Svart linne från stenåldern, nya jeansshortan från MQ, stentvättade byxor
vero moda, sjal och brillor, indiska.

brillorna jag köpte från indiska förra veckan som man nu inte längre kan ha
eftersom våren bara sådär helt plötsligt försvan när det nu tooksnöar utanför
fönstret här i falun. It sucks ! jeje nu äre time för mat och därefter blir det tvtitt
och myyyyys i soffan med världens bästa b-friend. se a
WEARING | |
#1 - - Mella:

Sv: Takk! :)



Veldig fin outfit. Likte solbrillene!

#2 - - Amanda:

Fint!



Svar: Yes it is! :)

#3 - - I Z Z A:

svar; Dom kommer från Gina Tricot! :)

#4 - - Emma:

skjortan var grym! :)

#5 - - Ladrouse:

Sv: Joo jag älskar den! (:

#6 - - Tobias:

Ja visst är dom ;D

#7 - - I Z Z A:

svar; jaha :P har du "riktiga" jeans. elr sådanna jeanstights? :)

kram

#8 - - Ladrouse:

Sv: Joo det gör det, fast i för sig. Är den verkligen svart, är den inte mer en extremt mörk marinblå? (:

#9 - - liza thelin jansdotter:

snygg skjorta lina! :) , föesten när åker andre? :(

Upp