Onsag & Lager 157


På mig idag har jag svarta byxor från vero moda, svart linne från gina
och över det ett finare linne med lite söta detaljer i överkanden från cubus.

Dagen började med datakunskap därefter kände jag mig inte alls ny krý,
hade feber så jag gick hem och tog det lugnt ett tag, på eftermiddagen kände
jag mig bättre så då åkte jag ner på stan och träffade liza.


Vid kvart över 4 åka jag och älskling ut till sågmyra och lager 157 där vi mötte
upp mamma och syster. Alla hittade lite smått och gott som ni kan se, André
hittade en himla massa saker, skiitifna saker ! Ska försöka fånga han på bild
så snart som möjligt så att ni får se. Även jag hittade lite saker, men ja ni får
se senare. NU blire sänge, i morgon ska matilda permanentas, se u later !
| |
#1 - - Lollo:

så fint linne!

#2 - - emma:

jättesött linne (:

#3 - - Elin:

Tack så mycket! Vilket fint linne!

#4 - - emma:

jättesött linne (:

Upp