Nytt i garderoben.

Blev lite shopping idag.


Linne jag hittade på secondhand för 50 kr.

Väst från veromoda med lite nitar och skojsigt, 300 kr.

Två lite transparanta toppar i olika färger från gina, 129 kr/st.

Lite större linne från gina, även det kostade 129 kr

köpte en svart skinnjacka för det tillgodokortet jag fick när jag bytte min
Trenchcoat. Har en likadan fast grå, lite tråkigt kanske men jag gillade
den took mycket i svart så den fick oxå följa med hem..
                                 ********************************
Dessa "gladiator"skor fick jag med mig hem från Lager 157.
| |
#1 - - maja:

sv: tack så mycket!



galet vad mycket shopping det blev för dig idag ;) fina grejer!

#2 - - I Z Z A:

åh sån jacka ska jag köpa!! så jääävla snygg! :D visst är den från H&M? :D hur mkt kostar den?



åhh så snygga skor! :o synd att inte lager 157 finns i stockholm :(

kram

#3 - - Lovisa:

svar: tack! :D



fin shopping :)

#4 - - MichelleDelice:

Där är den ju, den laxfärgade toppen från Gina tricot, slut i min storlek när jag var där, grattis, det är en het färg i sommar!



http://michelledelice.blogg.se









#5 - - Anonym:

skorna var riktgit fina, mina favoriter i högen med nyinköpta saker hos dig! men allt var fint!

#6 - - Maria:

Sv: Tack så mycket:D

Love västen och gladiatorsandelen:)

#7 - - Hanna:

Älskar lager 157! där kan man göra riktiga fynd!!

#8 - - Fashion By You:

Fin blogg.

#9 - - Tine:

Jättefint! Älskar den där västen!

#10 - - tess:

den där västen var ju skitsnygg!

Upp