matlagningstips

Idag ska jag äta Kyckling och pasta med philadelphia.
Det är verkligen hur gott som helst och inte alls svårt eller
jobbigt att göra  så därför tänkte jag lägga ut reseptet här
på bloggen så att ni kan testa det själva....

Det du behöver är; Bandpasta, kycklingfilér, matlagningsgrädda,
                                  philadelphia, en vitlök och persilja buljongtärning

Såhär gör du: stek kyklingen, och koka pasta så att de är klart ungefär
                          samtidigt, när det nästan är klart börjar du med såsen.
                          Lägg en buljongtärning i en kastrull med lite vatten, 
                          låt den ligga där tills den smällt elller vad man ska säga.
                          Häll därefter i matlagningsgrädde och hela philadelphia-
                          packetet rör sedan om tills det inte längre är några klumpar
                          och såklart tills det börjar bli varmt.
                          Häll sedan alltihopa pastan, kyckling och såsen i någon 
                          som klarar av att vara i ugnen sätt sedan in de i ugnen 
                          ett tag för att allt ska vara varmt. 
                          Sen så var det klart, och om det är gott.. try it !
                                 
LIFE | |
#1 - - johanna:

jag tycker du har de mesta en intressant blogg ska ha, fint utseende och bra läsning:) hihi

#2 - - J U L I A:

Åh nu blev ja hungrig ;D

#3 - - mybook:

sv: heh mina tidningar behåller jag själv. Tack snälla du! :)

#4 - - Carolina:

åh det där lät gott! Måste jag prova :)

#5 - - Emelie:

Oh det där lät helt sjukt gott! Kommer definitivt provas på :)

Upp