Kvällens sista cigarett.

Har äntligen fått till en header, eftersom det kom upp nu när jag
frågade om era åsikter så tänkte jag att det var på tiden så ja nu finns
den där och måste hålla med om att det ser mycket roligare ut när man
kikar in och det finns nått där. Hoppas ni gillar det!
Ska även passa på att tacka er alla som skrivit en massa bra åsikter
som kan göra bloggen mycket bättre.  tacktack ! nu ska jag kika lite på
fotbollen och umgås lite med min kära familj som har här och hälsar
på över kvällen. gnite
LIFE | |
#1 - - Tiny:

den blev snygg! hann inte se hur den såg ut innan, men antagligen en förbättring :) prova sätta dit en svart ram också, kanske blir ännu bättre :p

förresten, såg att du var och shoppade i kupolen i ett tidigare inlägg, det är väl i borlänge? :)

#2 - - Matina K:

Hej, tack för att du kollade, jag skriver allt på sidan och så bloggar jag också. Jag undrar vad du tycker generellt om sidan.

#3 - - Jasmine:

Hejsan!

Du är med i min tävling där man har chansen att bli Veckans Blogg. Dom fem som har fått flest röster, kollar jag på deras Bloggar och sen utser jag vinnaren. Du får själv fixa dina egna röster. Ett tips är att du skriver om min tävling på din blogg - Lycka Till!

#4 - - isabell:

ja det kan jag göra lite senare :)!

#5 - - Anonym:

Fin header! åh, veronica maggio - kvällens sista cigarett e ebra

#6 - - Anonym:

hoppas du får en finfin söndag !

#7 - - mandy:

ÅHH JAG ÄLSKAR DEN LÅTEN.

vart nästan sugen på cigg.

Upp