have yourself a merry little christmas.


Var inte det här armbandet från hm hur snyggt som helst nu till vår och sommar..
Till en jeansjacka med lite uppvikta ärmar, eller vad tycker ni, hiss eller diss ?
| |
#1 - - Madde:

svar: Haha oj, det kan jag inte riktigt svara på. jag fotograferar alltid manuellt, ställer in bländare osv själv, mer gör jag inte :)

#2 - - johanna:

tack det var snällt:) hihi hur mår du?

#3 - - emma:

det var najs!

#4 - - Jennie:

Det var nog inte min stil iaf :)

Ha en fin dag!

#5 - - Hannah:

hiss, lätt de va as snygg!:)

#6 - - L:

en hiss såklart, och din blogg va jätte fin ;)

#7 - - L:

en hiss såklart, och din blogg va jätte fin ;)

#8 - - Anonym:

Hej! :)

var gärna med och svara på dagens fråga "Vad är du mest nöjd med när det gäller dig själv?"



Kram!

#11 - - www.alexandrastyle.se:

HISS såklart, superfint verkligen!!!!



Kram



www.alexandrastyle.se

#12 - - Hanna:

Oh! Det har jag, så hiss helt klart!