dagens


På mig idag har jag, svart linne (gammalt),svart & vit randig tröja, jeansjacka
från gina, svarta lack leggings från cubus och svarta stövlar från din sko.
Förövrigt har dagen varit lugnt, skola till kvart i tre sen åkte jag och älskling till
borlänge där vi kikat runt i lite affärer. Hittade inte ett skit, eller jo jag hittade
en massa saker men inget av det jag hittade passade, (tyvärr) för alla saker
var riktigt bra pis så ja det var lite surt.
Sen blir jag helt tookiiig på en sak, jag får inte tag på mina skinnbralls från hm
som jag sökt efter så länge. har tittat på dom hur länge som helst och så när jag
väl bestämer  mig för att köpa dom så finns doom inte ! jag blir så ledsen för
dom kommer troligvis inte in i butik nå mer. Någon som vet vart jag kan få tag på
dom ??  Nu är det time för andra avenyn och mys med världens bästa b-friend.se u<3
WEARING | |
#1 - - rebecka:

sv: Tack! idag hade jag den utsläppt faktiskt, men det är tråkigt för det känns som att alla börjar klippa lugg nu..

puss

#2 - - Edith:

Tack!

#3 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

jo det var ganska länge sedan faktiskt



snyggt!

#4 - - Sophia:

Ja. Vad tråkigt för dig att du inte hittar dem någonstans. Vad har du för strl?

#5 - - agnes:

den har jag köpt på topman. det var ngr månader sen men den finns säkert kvar:)

#6 - - elinor:

svar: först och främst tack! och varför jag inte svarar till folks bloggar beror nog på lathet faktiskt. haha! okej, jag kanske borde det då. nu ska jag börja med det.

#7 - - agnes:

topman är ju topshops killkläder!

#8 - - rebecka:

sv: Det var skoj ;D hihi

#9 - - Lillalie:

Snyggt :)

#10 - - alice:

Thanx a lot for your sweet comment !! :)

alice

xoxo



www.thefashiongarden.blogspot.com

#11 - - Natalie:

Snyggt :)

Upp