dagens, dagens !

Dagen har varit lugn, skolan gick ganska snabbt.
Sen åkte jag och handlade och därefter hem för att städa
som en took då jag fick reda på att mamma och syster
kommer hit i morgon. Nu ska jag kolla lite på tv innan jag
börjar med maten för att hinna äta innan det är time för
Andra avenyn och mys med älskling i soffan.

på mig idag har jag svarta tights från HM, "tunika" secondhand, koftan
och bältet är nog från MQ om ja inte minns fel, till detta hade jag mina
svarta stövlar och min nya trenchcoat. se u later.
WEARING | |
#1 - - Tobias:

bor i Tyresö :D sj?

#2 - - ewezi:

Sv: Jodå,det är bara bra här också :)!

Hur länge har du bloggat då :)?

#3 - - Tobias:

Där ser man :) intressant :D

#4 - - Malin:

Pics redan, super bra!

#5 - - SOMMARUNGARNA!:

Godmorgon sötis!

Har du sovit gott? Hoppas att du får en superbra dag!

KRAMAR!

Upp