congratulationer


grattis till märta som fyller 17 år idag...
Efter skolan åkte vi tjejer ner på stan för att äta sushi,
men då det knappt fanns nån plats för oss där blev det istället
pizza. Det var gott det också, och herregud vad jag skrattade.
Alltid lika roligt att hänga med er. När vi ätit gick vi och kollade
runder på stan. trevlig dag! ikväll blir det tv och mys i soffan med
huun. Hoppas alla får en trevlig fredagkväll. se u !
LIFE | |
#1 - - rebecka:

sv: Hehe, i sommras :)

Det skulle verkligen vara härligt med lite värme nu!

#2 - - jasmin:

sv: tack! fin kjol förresten, äger en likadan!

#3 - - meliss:

Grattis för mig;D

#4 - - I Z Z A:

sv; Tacktack! :D

ha en trevlig fredagskväll, kram :)

#5 - - jonna:

Jasså, var du också där?:D

Bor du också i falun? eller borlänge kanske:)?

#6 - - meliss:

haha nej menade Grattis FRÅN mej,;D

#7 - - Malenas värld:

Yes, jag jobbar som modell bl.a. Kul att du kika in ;-)

#8 - - tove:

sv: Tack så jätte mycket, det värmer verkligen :) ♥

#9 - - tove:

sv: Tack så jätte mycket, det värmer verkligen :) ♥

#10 - - Emilia:

vilken fin blogg du har :)

#11 - - Carita:

Svar: aw hjärtat, tack så jättemycket! hihi, det värmer. ♥

jag lovar att visa upp bilder där man ser hur den ser ut på mig så fort jag får ta hem den förresten. ^^

hoppas du får världens finaste helg! Puss och kram :*

#12 - - Julia:

sv: tack så snällt! :D

#13 - - Tine:

Grattid Märta! Fin outfit!

Svar: Tack så jättemycket!

#14 - - Dixi:

Svar: åhh tack tack tack för dina söta ord :D

#15 - - tove:

sv: ehm, brukar inte svara på sådana frågor men du får ta allt med en nypa salt och inte bli sur okej? :)



Jag tycker att du skulle kunna ta dina bilder lite mer stilrenare kanske? Alltså att man tänker på att all fokus ska vara på dig, eller tex som jag såg i ett inlägg förut att du hade köpt lite nya kläder. Då hade du tagit kort på plaggen men man såg liksom massor annat i bakrunden. Då blir jag lite förvirrad och börjar kolla vad som finns i bakrunden. Den bilden jag tyckte mest om var faktiskt den där med skorna. För där var fokusen på bara skorna. Förstår du vad jag menar? :) Och ta det inte elakt. Utan jag tyckter tex att det är jätte roligt att se vad folk köper och sånt.



Och något jag inte fastnar för är text, text och åter igen text. Då klickar jag oftast bort från sidan. För jag tycker mest om bilder. Så om du tänkt att du bara ska skriva något, lägg till en bild! För på så sätt blir hela inlägget roligare..



Annars tycker jag din blogg är bra! Du har riktigt urläckra kläder :) Hoppas du fick svar på din fråga nu ;) ?

#16 - - Malin:

Hon känner sig smickrad av alla komplimanger :)

#17 - - JULIA:

vilket underbart hår!

#18 - - Jackiegloves:

Sorry I can't understand what you mean, I don't speak your language

#19 - - Regine:

så kjempesøtt skjørt(kjol) du hadde!! :)

#20 - - Anonym:

Hejsan!

Vill du ha fler besökare till din blogg? Vill du har mer uppmärksamhet? Vill du kanske bli veckans Blogg? Då ska du kika in på min blogg och anmäla dig till Veckans Blogg. Man kan anmäla sig fram tills klockan 23:00 idag (:

#21 - - Jasmine:

Hejsan!

Vill du ha fler besökare till din blogg? Vill du har mer uppmärksamhet? Vill du kanske bli veckans Blogg? Då ska du kika in på min blogg och anmäla dig till Veckans Blogg. Man kan anmäla sig fram tills klockan 23:00 idag (:

#22 - - märta ;):

tack lina, härlig dag :)

#23 - - vesna:

prenumera gärna på mig :)

#24 - - Hanna:

Jättesöt kjol!

#25 - - naomi:

snygg kjol

Upp