11:06

tänkte att ni kunde med era åsikter hjälpa mig att göra
bloggen bättre. t.ex, vad ni vill läsa om och om det ska vara mer
bilder eller mindre bilder och mer text... Ja ni förstår vad jag menar.
Passa på att lägga en kommentar ni som är inne och kikar. se u

LIFE | |
#1 - - maria:

Sv: Joo!! jag ska själv köpa ett par(gladiatrosandaler då;)

#2 - - Anonym:

Vill du vinna en helt ny laptop?

#3 - - Vlora:D:

Mycke bilder, bilder på vad du har köpt, och aa lite sånt =)

#4 - - klara:

mm, på vad du har på dig :)

#5 - - Astrid Olsson och Emelie:

VAR MED OCH TÄVLA I MNI BLOGG!



MAN KAN VINNA EN JÄTTESTOR GOODIEBAG!

#6 - - Ninas modeblogg, utan mode:

Jag tycker du ska skaffa dig en header så att man blir mer intresserad av att läsa. :)



Ja jag jobbar som au pair i Tyskland :) Tack så mycket!

#7 - - Emilia:

mycket bilder :)

fast jag tycker du har en fin blogg :)

#8 - - klara:

ja, din outfit. det tycker jag är roligast att läsa om. :)

#9 - - Matina K:

Hej, har du lust att ta en titt på min blogg och säga vad du tycker? Tack på förhand

www.celebritygossip.se

#10 - - Matina K:

Hej, har du lust att ta en titt på min blogg och säga vad du tycker? Tack på förhand

www.celebritygossip.se

#11 - - lalle:

jag gillar att läsa din blogg :D

<3 / lalle

#12 - - Vlora:D:

Jag menar att du inte ska ha midre bilder för det är kul att titta på dom =)

#13 - - Jasmine:

Svar: Åh, så bra :)

#14 - - Ingrid:

Hei

Bloggen din er kjempe fin, og jeg syntes du burde fortsette sånn du gjør. Du har veldig bra outfit bilder, og det er kult å se på, for da får man litt inspirasjon! Keep it going! ;)

Upp