21:55

Hemma igen efter en ganska lugn dag på jobbet.
Älskling är fortfarande uppe och jobbar men eftersom
jag jobbat sen klockan halv ett så fick jag gå tidigare.
Nu ligger jag hemma och kollar runder på nätet samtidigt
som jag kollar lite halvt på Advokaterna som går på tv nu.
Idag blev det klart, redan nu på lördag flyttar jag ut ur lägenheten
och ja jenny som hon heter flyttar in. Lite väl tidigt kanske men ja
hon kunde bara ta lägenheten om hon fick den nu för annars hade
hon inte haft någonstans att bo så det fick väl bli såhär.  Vi får väl
vara glada att slippa betala hyran redan nästa månad. Så ja på lördag
är jag sambo på riktigt, känns verkligen som att det börjar bli på riktigt nu.
känns både bra och dåligt, mest bra såklart men ja nu finns det ingen
annan lägenhet man ¨kan gå upp till om man vill vara för sig själv eller om
bråkar eller ja vad som helst. Tar det slut så har jag inte längre någon
lägenhet, känns juh lite sådär kanske men fan nej det ska inte ta slut.
Jag är verkligen tookig i andré och det känns bättre än någonsin så det här
blir nog bra.. Sen att det kommer bli lite trångt får man väl stå ut med.
André åker juh faktiskt snart iväg så då blir jag själv, för er som inte vet det
åker han hem på praktik i först sju veckor sen kanske dom ska ha praktik i två
veckor till p.g.a att lärarna tycker det känns onödig att dom ska komma tillbaka
och sen efter två veckor ska dom åka igen för då ska dom till danmark och kolla
på någon skola och ja efter det är det sommarlov och då ska andre ta körjkort
dom tre första veckorna så då kommer jag inte heller kunna åka ner och träffa
honom så ja om allt blir som vi nu tror det blir kommer jag inte träffa honom på
ja 13 veckor "/ och det känns så jävla skiiit. Fattar  inte hur jag ska klara av det.
Tycket jullovet på tre veckor va pest..  nej nu ska jag inte ta mer av eran tid. peace

LIFE | |
#1 - - Brutala Bloggen - även den vackraste tjejen skiter:

vad roligt att flytta =D grattis. Jag älskar att flytta,, borde finnas ett ord för det - typ flyttoholic

Upp