Lördag

Nu var det riktigt länge sen jag var inne och skrev lite, men alltså
jag orkar inte, är inte pepp på någonting längre. Sen andré åkte
har allt bara blivit fel, har liksom ingen lust eller insperation till att
göra det jag annars älskar, "shopping och kläder" och ja det är juh det
hela den här bloggen är. Det är juh det jag i vanliga fall skriver om och ja
när jag inte har någon lust till de så blir det inget skrivande heller.
I veckan har jag haft lov, och då har jag jobbat och festat, samt träffat kompisar
som jag inte sätt på sjukt länge så det har iallafall varit trevligt. Men usch va jag
saknar andré nu, det är hemskt att vara utan honom.. Nu ska jag kila, börjar jobba
snart. Bakiis som bara den efter gårdagen så det känns lite tufft att åka upp och jobba
kväll nu kan jag bara medelena men vad gör man inte för pengarna.. hehe se u !




A - Jag älskar diig<3

LIFE | |
Upp