..Tidsfördriv..

                              2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, förmodligen.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga, så vitt jag kommer ihåg.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Vän och vän, men natta blev juh.

4. Dog någon som stod dig nära?
Jaa, ganska nära iallafall

5. Vilka länder besökte du?
Turiket, Danmark, Skåne (haha skojade)
Sen blire juh Fuerventura nu snart.
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Min gamla klass ! (men det går juh inte)

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
10 oktober.

8. Vad var din största framgång 2008?
André, Helt klart !

9. Största misstaget?
Jackdickenson.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bröt juh armen,axeln och drog av ett ledband i axeln
när vi krockade med den där älgen i sommras.

11. Bästa köpet?
Kängorna kanske, vet inte.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

André<3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
man eller mus sången u know, med alexandra och gänget !

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tränat ! varit glad.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vet inte faktiskt.

18. Hur tillbringade du julen?
hemma i sälen med familjen tsm felicia med fam.

19. Blev du kär i år?
owh ja, <3

20. Hur många one night stands?
Nej,

21. Favoritprogram på TV?
Massa...

23. Bästa boken du läste i år?
Go Ask Alice, en engelsk bok som
handlar om droger och sådär, har dock
inte riktiigt läst ut den men än så länge är den
bäst. Har inte läst så många men ändå. hehe

24. Största musikaliska upptäckten?
O.o ..Jadu ?

25. Något du önskade dig och fick?
I julklapp eller vadå ?

26. Något du önskade dig men inte fick?
.. MIn jacka och mobil, fast jag får nog de ändå nu. hehe

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Va ledsen, men jaa jag hade juh firat några dagar innan
och då va det kanon men just på födelsedagen va jag ledsen.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag hade trivts i skolan hade ALLT varit bättre...

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
EN jävla blandning.. har inte alls vetat hur jag vill ha det.

31. Vad fick dig att må bra?
 André <3

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Chad Michael Murray, as usual


33. Vem saknade du?
Det vet ni, och fan va jag ångrar det !

34. De bästa nya människorna du träffade?
André såklart, men sen Liza Thelin Jansdotter, hon är fan underbar !

LIFE | |
#1 - - rebecka:

sv: Hehe okej! :)

Då får du lägga i lite slingor då!



japp. det kommer nog upp bild efter nyår :)

Så håll utkik.



Gott nytt år Lina!

Kramis

#2 - - rebecka:

sv: okej! nej, då är det nog bättre att vänta :)



kramis

#3 - - Liza:

naw! gumman. du är ocksp en av de bästa jag träffat detta år. saknar dig <3

Upp