the sun is gray

Idag är vädret magiskt i sälen, men jag känner mig inte riktigt på topp, jag känner mig tömd på energi.. gick en runda på fjället och fotade, men ingenting blev bra så jag gav upp ganska snabbt och åkte till appetito och käkade och pratade av mig lite med hilda.. Kom in i nån deppighet igår kväll och det känns som att den sitter i även idag. känns grått och tråkigt trots att det är stålande sol.. jag längtar efter våren men framförallt att något nytt ska hända. Jag vill ha något att se fram emot, något att längta efter ! Känner säkert såhär bara för att jag inte gjort någonting nu dessa dagarna när jag varit ledig så är lite raslös... ska ta en dusch  och se om jag blir på lite bättre humör.. 
En gammal bild på mig från sommaren när vi bodde i lysekil !!! denna kvällen var jag lycklig!
 
LIFE | |
Upp