daydreaming

Godmorgon!
Detta är vad jag gör precis just nu! Jag sitter på jobbet, dricker en kaffe och kollar ut på det tråkiga vädret..Det är grått och tråkigt och känns lite som november.. Det är redan fredag, veckorna går så fort just nu, snart är säsongen över. Om ett par veckor kommer jag sitta här och kolla ut på klarblå himmel och strålande sol, se hur folk börjar gå i tunnare kläder och med solglasögon på, se  hur fjället sakta men säkert smälter. Allt som just nu går i gråskala, övergår i härliga färger. Solen är ovanför berget och kysser vår hud allt längre in på eftermiddagen, och kanske man under våren kan börja sitta på uteserveringarna. Dagar som denna så längtar jag till april..
Nu måste jag jobba igen, hoppas ni får en underbar start på helgen, föresten, vad gör ni en fredag som denna ?
LIFE | |
Upp