Jag saknar dig så det gör ont älskling !

Ja nu är jag själv då. Idag klockan halv 2 åkte han och det känns
mer än jobbigt. Om jag har gråtit och gråtit och gråtit.
Det var okej när jag var nere på stan med felicia, linnea och emelie,
för då slapp jag vara själv men så fort jag kommer hem till lägenheten
så kommer allting över mig. Tankarna börjar sätta fart åt alla håll och
kanter. Först då inser jag hur länge jag verkligen ska vara utan honom.
Jag vill bara att han kommer hem igen, nu med en gång.
Ja tror inte jag orkar skriva mer nu, det gör så jävla ont i mig. hoppas
alla andra får en bättre kväll en vad jag har haft...

-Som jag nämde, var jag nere på stan tidigare, ett par byxor en tröja och en
klocka fick följa med hem ! världens fynd, byxor 200 kr, tröja 60 kr och klocka
30 kr, kommer bilder later. nice price, over and out !

| |
Upp