This is a competition !

Tänkte ha en liten veckans blogg tävling, ska försöka komma med
någon mer kreaktiv tävlig lite senare..
Tänkte köra en liknade variant av den tävlingen jag var med i igår.

Ni som vill vara med anmäler er här nedan, ni har till klockan 10 idag
på er. Sen har ni hela morgondagen på er att försöka få så mycket
folk som möjligt att rösta på eran blogg, ett tips är juh att länka till min
blogg från eran. I morgon vid åtta tiden räknar jag ihop rösterna och ser
vilka tre bloggar som fått flest röster, av dom tre väljer jag sedan den jag
tycker är bäst..
 

LIFE | |
#1 - - Julia:

Jag anmäler mig! Min blogg är läsvärd!

#2 - - Frida:

Jag är gärna med. :) Tycker helt klart att min blogg är värd mer uppmärksamhet. Jag skriver om mina åsikter men tycker det är lika viktigt med andras, därför ställer jag ofta frågor till mina läsare.

#3 - - bec:

ja, tack. Jag är gärna med.

Jag tycker att min blogg är kreaktiv och behöver mer uppmärksamhet.



#4 - - Cecilia:

Tack för erbjudandet! Jag är gärna med och tävlar!:) Kramisar

#5 - - Klara:

Jag är gärna med!

:D



Jag tycker min blogg är värd det, efter alla dessa låga dagar. Den behövs helt enkelt muntras upp!

Och gissa om detta skulle hjälpa till :D



Min blogg handlar väl om mode och har mycket bilder.

#6 - - eva:

ja är med :):)

#7 - - zaida:

Jag är med !

- jag tycker att min blogg förtjänar mera uppmärksamhet, helt enkelt ;)

#8 - - Isabelle:

Jag är med! Skulle vara jätte kul att få lite mer läsare! Min blogg handlar om mig och mitt stora intresse för foto och mode.

#9 - - OLIVIA:

Jag anmäler mig?=)

#10 - - Linn:

jag e med ;o) skulle va kul att få fler läsare :)

#11 - - Ninas modeblogg, utan mode:

Då väljer jag att anmäla min blogg! :)

#12 - - Denize:

jag vill vara med!

#13 - - Lina:

Är me bara för skojj skull;) är inte så tävlingsinriktad att jag är behov i mer besökande för bloggar mer för min egna del. men kul och va med :)

#14 - - Tabassom:

I'm in.

#15 - - binded magazine:

svar: klart vi vill vara med! =)



Nu finns kvällens bloggtips uppe i tidningen! =)

Hälsningar redaktionen

Upp