Living and dying laughing and crying

Sitter i skolan och har lite rast. Vi har frisör och håller på och klipper,
funfunfun! Har riktigt ont i halsen och mår inte sådär jätte bra så trots
att det är kul vill jag bara hem och slänga mig på soffan !
kvällen blir lugn som vanligt, ska väl försöka plugga på ett prov som
vi har i morgon men vi får väl se hur det går med den saken.
Tänkte att jag skulle försöka fixa nån tävling här på bloggen också, så det
händer någonting , vad tycker ni, låter det som en bra idé ?
Nu ska jag kila men vi hörs later !
                                              

LIFE | |
#1 - - Ninas modeblogg, utan mode:

Ja tävlingar är roliga!



Ja det tycker jag absolut att du ska göra! Det är en jättebra erfarenhet och förhoppningsvis får man lättare ett jobb :)

#2 - - emma:

oh jag vill också lära mig att klippa (:

#3 - - Josefine:

Åh tack så mkt söta du !!! C:

Kraam

Upp