söndag den 5 april.

Hej hej !
Här hemma i lägenheten nu och har precis fått min datasladd
som mamma har skickat hit med en av matildas kompisar som
bor här i falun. Så jävla skönt att ha data igen, éller ja den funkar
ju inte sådär jätte bra så ska försöka flörta lite med pappa och
se om jag kan få en ny för den är helt cp. Men som det är nu är
jag nöjd med vad som heslt ! HAr varit sjukt off nu på sistonde
I know,  ska bli skärpning. Bara några dagar kvar i skolan nu
innan det är lov, och det ska bli så galet härlgit !
Jobba som bara den ska jag göra så jag kommer väl kanske
inte få så mycket lov men jag slipper skolan för ett tag iallafall..
Sen när vi kommer tillbaka är det redan den 20 april snart maj
och bara en månad kvar tills vi får sommarloooov ååh va jag
längtar. Dagen har jag i stort sätt spenderat på balkongen,
toppenväder, verkligen hurvarmt och skönt som helst.
Så det var riktigt härligt. Nu ska jag försöka fortsätta plugga,
skola i morgon. peace !

LIFE | |
#1 - - Carro:

Hoppas du har en bra dag!



Prenumerera gärna på mig, och säg bara till så prenumererar jag på dig med. =)

#2 - - Johanna:

Hej :D vilken söt blogg du har (=



Jag har gått till finalen i veckansblogg, om du vill rösta så finns det en länk på min blogg. Jag behöver din röst! :D <3

#3 - - N E L L Y .:

hejhej ! jättefin blogg du har sötis :D

Prenemurera gääärna på min blogg, behöver läsare och du vore ett jätte bra parti :) så kommentera så får du se :) <3



puss :D <3

Upp